O projektu

Naš brand Hrvatska s crkvenog tornja provest će Vas kroz našu zajednicu vremeplovom od prvog pojavljivanja čovjeka do danas. Na tom putovanju, uz priču o nastanku našeg kraja i običaja, moći ćete osjetiti okuse i mirise, ali i dodirnuti tradiciju koju su nam ostavili naši stari (predci).

 

Ciljevi su projekta gimnazije Gaudeamus nacionalno brendiranje hrvatskog turizma, razvoj kontinentalnog turizma, produljenje sezone u morskom turizmu kao i viša dodana vrijednost poljoprivrednih i turističkih proizvoda i usluga.

 

Hrvatska s crkvenog tornja želi omogućiti svakom turistu, ali i domaćem stanovništvu, lakše regionalno i lokalno snalaženje kroz povijest, kulturu i kulinarstvo. Kako su crkve najdominantniji, odnosno najuočljiviji i najbolje raspoređeni objekti na području cijele RH, odlučili smo postaviti infotočke upravo pored njih. Dolaskom do crkve, odnosno infotočke korisnicima će biti omogućen besplatni Wifi koji automatski vodi na stranicu www.hsct.hr. Google mapa će korisnike po odabiru odredišta automatski voditi prema njemu. Lokalne infotočke sadržavat će informacije o mjestu ili župi, a regionalne o županiji, odnosno nadbiskupiji. I regionalne i lokalne infotočke nudit će podatke od prvog pojavljivanja čovjeka na tim lokacijama do danas. Taj slijed pratit će razvoj naše kulture, vjere, a najviše kulinarstva.

 

S obzirom na to da je zdrava hrana vrhunske kvalitete sve veći trend, projekt će pomoći udrugama, zadrugama i LAG-ovima (lokalnim akcijskim grupama) u izradi standarda za premium kvalitetu različitih proizvoda i usluga u kulinarstvu. Udruga Kutjevački vinari izradila je takav standard za kutjevačku markicu koja predstavlja premium kvalitetu kutjevačkih vina (vinograd mora biti na 250 m nadmorske visine, svaki trs mora imati minimalno 2 kvadratna metra zemlje, poseban način obrezivanja).

 

Na isti način napravit će se standardi za proizvode koje već nose oznaku geografskog podrijetla, ali i za nove proizvode koje ćemo usmjeravati u tom pravcu. Takav pristup omogućit će podizanje kvalitete, stjecanje većeg povjerenja korisnika, ali i postizanje veće cijene za sve proizvode i usluge.

U sljedećem koraku, izgradnjom regionalne digitalne i distributivne infrastrukture, omogućit će se integracija proizvoda u jednom regionalnom centru i putem interneta njihova prodaja na daljinu.

 

ZDRAVSTVENI TURIZAM

S obzirom na to da je 30% djece i njihovih roditelja suočeno s različitim vrstama poteškoća digitalnog doba, u suradnji s osječkim sveučilištem i medicinskim fakultetom u Ljubljani razvijamo potrebnu infrastrukturu za pomoć s različitim vrstama ovisnosti nastalima zbog nepravilne uporabe digitalnih tehnologija. Tom uslugom privući ćemo veći broj roditelja koji će u okviru svog godišnjeg odmora proći naše dijagnostičke i rehabilitacijske centre. Centri će uključivati zdravstvenu nutricionistiku i u njima ćemo roditelje naučiti kako u suradnji s nama mogu riješiti nastale razvojne probleme kod svoje djece.

 

HRVATSKI X

Projekt će omogućiti da u istom prohodu radimo sustav za navodnjavanje, plinofikaciju, optičke kablove i biciklističku stazu. Trasa biciklističke ceste (autoceste) kretala bi od Županje i Vukovara, spajala bi se kod Karlovca te širila prema Istri i Dalmaciji. Ovaj biciklistički X povezao bi sve lokalne biciklističke staze i omogućio sigurno kretanje ove vrste turista kroz Hrvatsku. Sve gore navedeno moguće je financirati gotovo 100%-nim iznosom iz EU fondova.